VERöFFENTLICHT: 20. November 2020
KüNSTLER: MORE THAN WORDS
LABEL: ANGEL ROAD RECORDS
PRODUZENT: LANNY LANNER
ANZAHL DISKS: 1
CHRISTMAS TIME FOR EVERYONE

Für Deutsch nach unten scrollen…

*English*

An eventful and difficult year is coming to an end. We are still confident that we will conquer all the challenges that lie ahead.

Christmas time is closing in fast and we want to bring hope and joy into peoples homes with our new Christmas Song „Christmas Time for Everyone“

Especially in days like these, we want to make a small contribution that everyone can enjoy the holidays and celebrate the feast of love.

*Deutsch*

Ein ereignisreiches und schwieriges Jahr neigt sich dem Ende zu. Doch wir haben die Zuversicht nicht verloren und vertrauen darauf, dass auch diese Herausforderung bald hinter uns liegt.

Nun kommt die Weihnachtszeit mit großen Schritten auf uns zu und wir möchten mit unserem Song „Christmas Time For Everyone“ Hoffnung und auch Freude in die Häuser der Menschen bringen.

Gerade in diesen Tagen möchten wir dazu beitragen, dass die Menschen die Weihnachtszeit genießen können und fröhlich das Fest der Liebe feiern.

©2023 More Than Words. All rights reserved. Impressum & Datenschutz